Friday Favorites

This post may contain affiliate links. Purchasing through them help support this website.

Happy Friday my loves!  I am so excited for this weekend.  Tomorrow is my dress fitting and Gasparilla.  Do you remember this post from last year about Gasparilla and all the lack of pants wearing fashion that occurred?  Sunday is also hello the Superbowl.  Can’t wait to watch my Pats!  Let’s get right into these favorites!

Favorite Song
Such a chill song.  Absolutely love the beat of it!  Perfect song to bring you into the weekend.  Robin Schulz – Sun Goes Down ft Jasmine Thompson.
 
 
Favorite Recipe
Anything on Hawaiian rolls…..yes please.  Wouldn’t these be amazing for Superbowl party watching?  Slow Cooker Shredded Buffalo Chicken Sliders full recipe here.
Favorite Workout

For everyone limited and stuck inside due to the snow…..you can do this inside.  Great ab workout!


Favorite Purchase

PUBLIC SERVICE ANNOUNCEMENT.  My favorite long, perfect drape, wash well, hold their shape, layering tees are back on Target online.  I snatched up a few more colors including the black (I actually got 2) another navy, the lackluster blue (looks great in person not so much online), and paris green/black marl.  If you spend over $75 you get 20% off or basically you will get one for free.  They sell out so quickly.  If you have been thinking about it grab them now.  My sister and I actually combined ours so we could get the discount and free shipping.  I got a size small.  They don’t fit skin tight, just a nice drape.  I wear mine to work under blazers, tucked into skirts, over a tank with skinnies and I’ve even been throwing it over my barre tops to walk out of class in.  They are slightly sheer the lighter colors so I do wear a tank under those.  Grab them before they sell out again because they aren’t sold in stores!

Favorite Funnies

That and I love sleeping way too much…..oh and sushi & wine

The joys of working in many offices.  You know it
Well isn’t this the straight truth.  Why can’t they all be universal???
With bright blue eyeshadow mind you….
When I totally nail an inside joke perfectly to Mark
Trying to eat healthy salad before the Wedding and a drug rep brings in catered lunch
Trying to make a recipe off pinterest that calls for 15 ingredients and 5 different pots
When I get daily texts from people asking me if we have a Wedding website that was listed on the Save the Date and Invitation
Finally.  The feeling I felt when I sent off the last check for the Wedding yesterday and cheers to the Weekend!
p.s Housekeeping note.  Did y’all like how I gave a little over view on Monday about the plan for the week of posts or does it not really matter you like to be surprised?  Always love y’alls feedback!  xoxo
Tell me your favorites from this week!  What are you doing for the Superbowl?  Hope you have a fabulous weekend!  I’m off to get my marriage license today!!!
Follow me on!

61 Comments

  1. January 30, 2015 / 5:55 AM

    The makeup brushes one…..story of my life! Also the wearing the same outfit, I am totally guily of that! Different place? Can totally wear it again!

  2. January 30, 2015 / 7:04 AM

    Totally doing that workout – I need to use my exercise ball more!

  3. January 30, 2015 / 7:05 AM

    Whoop! Trusting you with my life on those Target Tee’s :) Have an amazing weekend!

  4. January 30, 2015 / 8:54 AM

    I love when I find that perfect T-shirt, stocking up is a must!

  5. January 30, 2015 / 10:51 AM

    Buffalo chicken anything is the way to my heart! Annndd you can use you crock pot to make them?!?! Happy Friday!

  6. January 30, 2015 / 10:55 AM

    Your Friday funnies are always so spot on. Haha the gun emoji one… so true. Learn how to read people!! Love those layering tees, I think I need to get a few. Oh and that buffalo chicken recipe? Yes please! Are you going to Gasparilla? Good luck with your dress fitting! EEK! :) Happy Friday love!

    <3, Pamela
    Sequins & Sea Breezes

  7. January 30, 2015 / 11:01 AM

    The buffalo chicken is one of my favorites! You know I’ll be watching the Patriots! When you have a good outfit you totally want to get the most uses out of it possible! haha

  8. January 30, 2015 / 11:34 AM

    I wish I could work in different locations. When it’s winter time my work wardrobe somehow diminishes drastically haha.

  9. January 30, 2015 / 11:51 AM

    Those buffalo chicken sliders on the Hawaiian roll? Yum! That food definitely doesn’t make me sad (unless I have to fit into a skin tight dress later…lol) And I’ve totally been on the same “work team” that you mentioned here….I even thought it this week lol.
    Congrats on sending off the last check for the wedding!!! It’s happening!!!! :)
    Love all of your funny pins, as usual–I’m pretty sure our sense of humor is right around exactly the same haha.
    Hope you have a great weekend girl!

  10. January 30, 2015 / 12:20 PM

    Yay for the dress fitting!! I love those Target tees! And YASSSS to the eyehadow “brushes” that came along with the generic cheap eyeshadow (that I couldnt apply). haha havent we all come a long way!

  11. January 30, 2015 / 12:32 PM

    Just wait until people message you and ask FOR DIRECTIONS to a wedding event. Dafuck? Like I have nothing better to do right now than GOOGLE for you. Puh-lease.

  12. January 30, 2015 / 12:40 PM

    I saw that ab workout earlier this week and it looked great!! So happy that you sent off your final vendor payment – such a great feeling and those sliders – is it bad to be wanting to eat that this morning instead of breakfast?! LOL! Have a great weekend love!! xo, Biana

  13. January 30, 2015 / 12:40 PM

    Those funnies were great, I love the one about wearing the same outfit. Umm, I hate to admit it, I have totally done that. In my defense… it was a super cute outfit. :) Also, I just about died when two of my favorite guilty pleasure foods came together: Hawaiian Bread + Buffalo Chicken. Mind Blown.

  14. January 30, 2015 / 12:42 PM

    Crock pot buffalo chicken is a staple! And yes those Target tops for the win. Definitely checking those out! I hope you get some good pantsless pics for us:)

  15. January 30, 2015 / 12:51 PM

    Make it official with that license :)
    I do that with my outfit … what I wear to church on Sunday, I already know what I’m wearing to work on Monday :)

  16. January 30, 2015 / 12:55 PM

    I love making buffalo chicken in the crock pot!!! And that shower meme is so true!!! I can’t tell you how many times over the years I have had to get dressed again and go find someone to show me how to use the shower. Ridiculous!!!!

    Hope you have a great weekend!!!

  17. January 30, 2015 / 12:57 PM

    Thank you for that PSA! Those tees look perfect and you can’t beat that price – I just ordered 3! Hope you have a great weekend! xoxo

  18. January 30, 2015 / 1:01 PM

    Dude, the shower head AND 15 ingredients recipes one are my life in a nutshell. I’m mystified every time I go to someone else’s house and need to shower. The first time I encountered 3 knobs (hot, cold, shower/tub) my brain almost exploded.. then it happened again with ONE knob. WTF. I know plumbing is “hard” and people get paid a lot to do it, but consistency people!

    And if a recipe has more than 3 items I don’t already have, ain’t nobody got time for that. Especially if its an item that I’m only going to use on THAT recipe. No. No no no. I’ll just make rice and beans.

  19. January 30, 2015 / 1:03 PM

    Those buffalo chicken sandwiches look amazing! Love all your funnies! That make up brush one is on point!

  20. January 30, 2015 / 1:06 PM

    I’m totally going to make that buffalo chicken. It sounds amazing! There are too many things that I want to make for this Sunday :-p Have a great weekend, Amanda!

  21. January 30, 2015 / 1:11 PM

    girl first of all happy friday! great weekend ahead for all. love that recipe – looks yum! and thanks for the PSA! need that top! and lastly – that last gif is everything. why do i love those shows so hard? :) have a fun weekend! xoxo

    cheshirekatblog.com

  22. January 30, 2015 / 1:36 PM

    When I go to comment and I accidentally click on add link again. *rage* OMG the things people ask in plain sight is so gun emoji. Last checks being written are always soooo wonderful! Anything with buffalo and chicken in it must be tried. Plus, Hawaiian rolls. Yeah, I try to stay away from those confusing ones. I’m all about the simplicity of cooking and just throwing stuff together. Happy Friday!!

  23. January 30, 2015 / 1:47 PM

    If I had a dollar for the wedding website question… that’s definitely listed on the save the date. I feel ya girl!

  24. January 30, 2015 / 2:14 PM

    I bought 2 of those shirts early in the season and I’m pretty sure anytime I get to wear non-workout clothes I reach for one of those shirts. The BEST! I’m sure no one is tired of seeing me in them ;)

  25. January 30, 2015 / 2:22 PM

    Hawaiian Rolls are the best! That workout is amazing! I haven’t done that specific one but anytime I have used the ball I felt super sore the next day!

  26. January 30, 2015 / 2:23 PM

    Happy Friday! Enjoy your dress fitting! Those sliders look so tasty. Can’t wait for all the good food this weekend. We will have to check out those tees. Smart thinking combining your order together. Have a great weekend :) Winks and Eyerolls

  27. January 30, 2015 / 2:27 PM

    Um, any recipe that involves Hawaiian rolls already are considered a winner in my book. Those look scrum! I am already on Target.com looking at those shirts – if you love them that much, then they must be good! Have a fabulous weekend!

  28. January 30, 2015 / 2:29 PM

    Congratulations on getting your marriage license!! So exciting!! :-) Love Nicole Richie and that gif haha. She is the best. That pirate thing sounds like my own personal hell, but then again I’m old and boring now haha. I hope that you have fun at your dress fitting and have a wonderful weekend!! :-)

  29. January 30, 2015 / 2:32 PM

    I’m so jealous of everyone going to Gasparilla this weekend! It’s probably been about 4 year since I’ve made it out there but it’s so. much. fun! Although the bathroom situation can be a bit shady. Pinning those buffalo chicken sandwiches. I agree Hawaiian rolls make everything better!

  30. January 30, 2015 / 2:36 PM

    Yay marriage license, the makes it feel really real (at least it did for me for some reason!). Why is it that it’s so hard to turn on everyone else’s shower?! Seriously! Have a great dress fitting!

  31. January 30, 2015 / 2:42 PM

    Oh yessss…people asking about a wedding website that was shared EVERYWHERE killed me, lol. Are you going to Gasparilla this year? I couldn’t tell from your post or not if you are…this is the first year we aren’t going…kind of sad but just too much going on!

  32. January 30, 2015 / 2:43 PM

    Those buffalo chicken sliders look amazing! Might add them to my menu and I love hawaiian rolls! Those black tops look amazing. Black tops are my favorite! You can never have enough. Recipes that call for multiple pots are the worst clean up, but sometimes worth it. I have a chicken scampi recipe that requires a few pots, but it is incredible. Where is the gun emoji? haha! xo Have the best weekend!

  33. January 30, 2015 / 2:51 PM

    I like the post overview! I am going to buy ALL of the Target tops today! YAY!! Have a great weekend!!

  34. January 30, 2015 / 2:52 PM

    Yay for finishing your wedding checklist! That was huge for me. Then I was finished and I just kept thinking I was missing something. :P

    Ohhh man those sliders. I need them.

  35. January 30, 2015 / 2:56 PM

    Yay for your marriage license! You are so close, lady! :) Also I cracked up so hard on that shower meme. Have a great weekend, Amanda!

  36. January 30, 2015 / 2:57 PM

    The shower meme! And the makeup brushes! You got me laughing hard on this Friday morning.

    And why are showers so dang hard (and all different!) to turn on anyway? Real question. Took me about five mins to figure out at Fountainbleau.

  37. January 30, 2015 / 2:57 PM

    Sounds like it is gonna be a fun weekend. Those tops from target are fantastic!! Have a great weekend.

  38. January 30, 2015 / 2:59 PM

    I wish I worked in different places so I could wear the same thing twice! No fair! Also, anything on a Hawaiian roll is automatically good but then add buffalo chicken…yes, please!

  39. January 30, 2015 / 3:04 PM

    For real though, why are other people’s showers so damn complicated?? I totally wear clothes again if no one, or different people, saw me. Ain’t no shame. My ovaries hurt for a baby up until the point that it starts crying. Then I’m all “nope…back to mama ya go!”

  40. January 30, 2015 / 3:09 PM

    Sounds like an awesome weekend ahead! Most of the time I think Pinterest recipes are too involved – 5 ingredients or less please. And yes – anyone else’s shower makes me feel like a dummy.

  41. January 30, 2015 / 3:21 PM

    You always have the best funnies! Oooo, thanks for the tip on the layering tees, I need to snatch some of those up before they’re gone again!

  42. January 30, 2015 / 4:07 PM

    I’m still laughing over the 18 to life. Haha

    And I’m on those tops. That’s my fav style!

  43. January 30, 2015 / 4:13 PM

    Haha that is totally me with the makeup brushes, and me with wearing clothes when I know I’ll be seeing a totally new group of peeps.

    Happy Friday gurlie <3

  44. January 30, 2015 / 4:59 PM

    Woohoo go Pats!! Hawaiian bread should be a food group, I love it. Those shirts!!! I just ordered 3 of them and wanted a 4th, but my size literally got sold mid order (insert sad face), but I can’t wait to get the 3 I ordered and see how they look in person! Thanks for the recommendation girl!

  45. January 30, 2015 / 5:18 PM

    I’m about to head to the Target link because I love a shirt that sorta kinda covers my bum for skinny’s and yoga pants! Awesome! And I love all the funnies at the end . . . I need to figure out how to find gifs more easily! :-)

  46. January 30, 2015 / 5:32 PM

    Okay. Your funnies always crack me up! SO funny!! I am so with you that everything is good on a Hawaiian roll.

  47. January 30, 2015 / 5:43 PM

    And like always, here I am, pinning your delicious looking recipes. Those look so good. Congrats on sending your last check for the wedding!!! So exciting :) The struggle is definitely real when trying to use someone else’s shower, hahaha. So true. Have a great weekend!!

  48. January 30, 2015 / 5:58 PM

    lol why is that actually called lackluster blue? i thought you were calling it that but nope, that’s it’s name. i’d love to see the colours in person before I buy… and you’re right they do sell out fast, black is already gone in my size, ugh.

  49. January 30, 2015 / 6:13 PM

    The shower comment is SO TRUE (which is hilarious and pathetic)!!! Every time I travel for work there’s always a couple minute struggle to figure out which is hot/cold, etc. ha!

  50. January 30, 2015 / 6:39 PM

    Ohhhh yes this song! Can always count on you for a great tune, I love it ;) have an amazing weekend!

  51. January 30, 2015 / 8:40 PM

    Holla at the marriage license! It’s getting real-real. Have the best time at Gasparilla; I was supposed to go a few years ago and it all fell through. Those damn sponge eye shadow brushes were the WORST. The sponge always fell off mid-application and I’d like stab my eye lid. Glad we have evolved into proper ladies ;)

  52. January 31, 2015 / 5:17 PM

    The song is a fun little beat, and even more than that, I love the video since it is a travel video! ha

  53. February 2, 2015 / 1:38 AM

    The wedding is so close….eeek! yay, so fun and wonderful!!!!!

    <3 your funnies as always!!!!

  54. February 2, 2015 / 2:17 AM

    Dangit I’ve been trying to get that Target shirt forever… still not in stock for my color (black!!! lol) or size. WAHHHHHHHH!

  55. February 4, 2015 / 8:41 PM

    I want those buffalo chicken sliders right now! Oh emmm geee!!! Delicous! Now my mouth will be watering… oh and by the way, the last recipe you posted (parmesan chicken) I drooled over for 2 weeks before I finally remembered to get all the ingredients for it! AMAZZING! I made it twice in one week!!! Lol

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *